Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Uiteraard hopen we dat je tevreden bent met onze diensten. Heb je toch een klacht? Dan proberen we er samen zo goed mogelijk uit te komen. Neem contact op met onze Klantenservice via +31 (0)33 206 96 40, om je klacht telefonisch te bespreken.

 

Wil je je klacht liever schriftelijk indienen of ben je niet tevreden met het telefoongesprek? Dan kun je de klacht op papier zetten of sturen via e-mail. Dan is het voor iedereen duidelijk wat je klacht precies is en wat je van ons verwacht. Vermeld in je brief of e-mail je klantgegevens en debiteurnummer, zodat wij je klacht kunnen behandelen. Stuur de brief naar:

 

ServiceHouse B.V.
Sint Jacobsstraat 135
3511 BP Utrecht

 

Of stuur een e-mail naar info [at] servicehouse [dot] nl (info[at]servicehouse[dot]nl)

 

Mocht je toch niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je bezwaar maken bij de Geschillencommissie (https://www.degeschillencommissie.nl/). In de Kwaliteitscriteria die je ontvangen hebt bij je leveringsovereenkomst lees je hier meer over.  

 

Voor onafhankelijke en betrouwbare informatie over je rechten met betrekking tot je leveringsovereenkomst kun je ook terecht op www.consuwijzer.nl